jjgoeswest

hike, tempel och pooltime

Publicerad 2012-07-02 21:43:35 i The United States Of America

Igår var vi på hike, och gick 6 miles. Alla barn var hur trötta som helst, när vi var klara. Helt utslagna var dom. Vi stannade till vid poolen på vägen tillbaka. Lunchen åt vi senare nere vid poolen, och flugorna flockades kring vår mat, ÄCKLIGT. Vi skulle åka och shoppa igår, men det började med att jag säger, att jag är så himla trött, Jennie säger samma sak och tänker skippa att följa med, Denice säger samma sak efter att hon har hört Jennie och mig. Så vi hade verkligen lowtime här hemma igår. Till kvällsmat åt vi grillat kött, inget marinerat men det fungerar helt okej ändå, och grillad annanas och persika vilket är en riktig vinnare i min smak. Snart ska vi åka och snorkla, kommer bli ganska så himla awesome! 
på den sista bilden är det en bild på ett tempel, typ där en hawaii kung bodde för lite mer är 100 år sedan. Intressant fakta, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela