jjgoeswest

SUNDAY 15th of July

Publicerad 2012-07-16 03:14:35 i The United States Of America

Värmen är tillbaka, fast idag var värmen behaglig, vilket är skönt. Idag har jag, Hanna och några andra aupairer legat vid poolen, vilket resulterade till lite mer färg i ansiket. LOVLEY. Jag kan ju inte komma hem kritvit, när jag har bott i Californien i ett år, det går ju då rakt inte. Nu ska jag iväg på bio, härlig avslutning på helgen. Imorgon ska jag och alla 5 barn och Steph en annan babysitter, åka till San Francisco Academy of Science, tror det blir ganska så ballt. Will, Lydia och Elena är väl inte jätte pepp, för dom har redan var där 1 eller 2 gånger.


by: Elena Gant
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela