jjgoeswest

vindigt hahahha opsidaisy jag menar ju blåsigt

Publicerad 2012-07-08 21:07:54 i The United States Of America

Tro det eller ej, men internetet svek mig efter 8 dagar i paradiset. Fast nu med 1,5 dagar kvar så fungerar det igen. 4th of July har passerade och alla var helt galna bara för att det är deras nationaldag, kom igen do it like a swede. Vi åkte fyrhjulning mitt ute i ingenstans, och såg hel festliga vattenfall. Jag var tydligen för ung för att köra själv, man måste vara 25. Vi snorklade väldigt mycket också, vi såg allt från små små små små fiskar, till stora sköldpaddor, svarta krabbor och HAJAR. Läs gärna det ordet i föregående mening igen... Dom vuxna spelade tennis och golf, hela tiden kändes det som, kanske inte riktigt hela sanningen. Barnen spelade också tennis var eller varannan dag. Jag hängde ute i solen och kände mig väldigt blek, så jag smorde inte mig riktigt så mycket som jag brukar, men chi fick jag. ”The hedermedlem of the Lobsterclub is back”. Om någon vill glädjas lite med mig har jag inte brännt mig. Det blåste så in i helskotta, men jag klagar inte. Jag har köpt mig, en tröja, ett linne, örhängen eller dom köpte Denice åt mig, gjort ett halsband. Vi (jag och barnen) har badat som aldrig förr, simhuden börjar frodas igen. Vi har varit på farmers market, där köptes det choklad, sallad, frukt, bröd och så köpte Denice mig en väska. Kan ju säga, att en billagre resa till Hawaii kommer jag inte få igen, det har verkligen varit en toppen semester. Love you guys. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela