jjgoeswest

etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioelvatolvtrettonfjortonfemtonsextonsjuttonartonniottonTJUGO

Publicerad 2012-06-29 20:53:00 i The United States Of America

Emelie blir 20 år och myndig i Sverige idag, medan jag är mer än 20,5 år och omyndig i The United States of America (just här klingar det faktiskt inte så fint), det är ta mig sjutton inte rättvist. Det borde vara lite rättvisa här i världen tycker jag allt. Ännu en anledning till att hata nittiotvåor. Ligger nu ute i solen och bara sörplar i mig D eller är det C-vitamin, spelar mindre roll vilket av det faktiskt. Ser förmodligen ut som en kräfta eftersom jag och solen här i Californien eller HAWAII inte samarbetar så bra. Iallafall, jag ligger här med en cååååååååcka i handen (det enda jag lagligt får köpa här), och tänker på dig Emelie, det bästa jag kan göra för dig, så mentalt är du på Hawaii, alltid något du kan skryta om på din 20-års fest. 

Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis, Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis,Grattis, jag har alltid velat skriva 20 grattis till en 20 åring, nu kan jag äntligen bocka av det på min lista.

 

Kommentarer

Postat av: you know who

Publicerad 2012-06-30 18:40:24

vad ska jag säga? för det första TAAACK och ja, jag hann till systemet före dig and it feels good!! Där fick du. och för det andra, väldigt snygga utvalda bilder du har lagt upp!! funderar på att ge igen!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela