jjgoeswest

FÖRSTA JUNI, FIRST OF JUNE, 1 JUNI, 1ST JUNE

Publicerad 2012-06-02 04:16:28 i The United States Of America

Helt otroligt att det är 1:a Juni, var tog ”våren” vägen? Något som är ännu mer otroligt är att jag matchade med the Gant Family för mer än ett år sedan, asså WTF... Hur fort går inte tiden. Jag var hur glad som helst, jag gick på lätta moln, och jag vet fett taggad på ett år i USA. Jag var hur nervös att prata med Denice, eller när jag hade fått ett mail från henne typ dansade jag av lycka. Idag är det vardag, hon är alltid runt omkring mig och världens bästa hostmom, inte alla som har den turen. Nu efter 10 månader och 14 dagar i USA, längtar jag hem till ett grått, kallt och regnigt Sverige. Vad är det med mig? Vem gör det liksom? Vem föredrar Sverige framför Californien?? Jojomensan, Johanna Johansson det. Åhh vad jag kan bli irriterad på mig själv ibland. Vi får väl se hur jag trivs efter en vecka i Sverige....


Ps. Sanna när du läser det här, nästa gång vi ses kan du gärna ha med min blommiga tröjja saknar den.. Ds.

Ps2. Läs dom feta bokstäverna i texten så blir du glad Ds2.


Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2012-06-02 08:53:16

laste inte detta, sorry

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela