jjgoeswest

glad midsommar, sverige

Publicerad 2012-06-22 21:18:00 i The United States Of America

här finns det inte en levande blomma vid vägarna eller i skogen och om det nu skulle finnas det, skulle man väl inte få plocka dom, against the law så att säga. Vädret är iallafall standard mot vad midsommar hemma i Sverige är, kallt, grått, mulet och regningt. Så lite midsommar känsla har jag allt. Ingen krans i håret iår inte, inte heller någon alkohol, istället så ska jag på San Francisco Giants ikväll, baseball för er som inte vet, blir att pälsa på sig, för jag antar att det kommer vara KALLT. Senare idag ska jag hämta Hannah och Stephen och vi ska bara mysa och se på TV idag, SKÖNT! Man kan väl inte få en kalas midsommar varje år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela