jjgoeswest

här vare livat....

Publicerad 2012-06-06 17:20:40 i The United States Of America

tjabbatjenahallå bloggen.... Barnen har snart sommarlov, väldigt snart, nu på fredag den 8 Juni. Då tar även alla studenter hemma i Linköping studenten. Tänk när man själv var där för 2 år sedan, tänk att få göra om det igen, att vara full i 15 timmar är ändå helt okej. hahaha. Annars är det väldigt lugnt här hemma, det rullar på som vanligt, nu blir det ju lite mer variation under vardagen, vilket är skönt. Så min tid kvar här kommer gå väldigt fort. påtal om tid, Elin åkte hem igår, känns lite konstigt eftersom hon alltid har varit här liksom och nu är hon hemma i Sverige, KONSTIGT. Det stora för igår var Grants (Sannas värdbarn) present. Det är en runt genomskinlig plastboll, och inuti är det som en labyrint, som är gjort av blå, gråa eller vita plastdelar, det kan vara som en trappa, eller rör eller bara en plastbit som man måste följa med den lilla järnkulan som finns i bollen med. Jag blir ju knäpp, Sanna blir ännu knäppare, det värsta är att vi sitter där och är rå seriösa. Mitt rekord är pinsamt, max är 125 steg. Sannas rekord är 35 eller något. Mitt är 25 så där sa jag det. Grant (som är 7) har 17 som rekord. HUR PINSAMT ÄR INTE MINA 25 DÅ?


Sanna, min tröjja saknas forfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela