jjgoeswest

hur glad kan en människa egentligen göra en? väldigt väldigt väldigt väldigt

Publicerad 2012-06-01 17:56:08 i The United States Of America

Jag tror Stephen är den underbaraste lilla 6,5 åring jag känner. Okej, jag känner ingen annan... FAIL. Iallafall....
.
Stephen:Do you know what I like about you Jojo?
Me: I don't know what do you like about me?
Stephen: Everything
Me: Are you sure? Even when I'm mad? or annoying?
Stephen: Yes, my mom get's mad sometimes, everyone gets mad. So I really like you.
.
Asså så himla SÖT den där killen är. Jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Han är iallafall världens bästa lilla 6,5 åring that's for sure. Vi var även på biblioeket och läste en JÄTTE roligt bok, hahha jag och Stephen skrattade så att vi grät. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela