jjgoeswest

njutarn

Publicerad 2012-06-30 06:08:56 i The United States Of America

Jag är som sagt på Hawaii, Mauna Kea, med familjerna Gant och Klein. Alla 9 är helt underbara personer med helt olika personligheter som passar helt perfekt ihop, perfect match så att säga. Jag delar rum med Lydia, Elena och Hannah. Stephen sover med Jennie och Ken, Will sover med Peter och Denice. 
Idag åkte vi till deras "beach", som ligger 2 minuter med bil från huset. Just det, Jennie och Ken har ett hus på Hawaii, glömde den detaljen. Iallfall, stranden är helt underbar. Amazing, och vattnet. Det är hur som helst väldigt fint. Och imorse var jag i vattnet i 2 timmar och efter lunch var jag säkert i i 3 timmar och lekte med barnen, hur roligt som helst ju. Nu snart väntas det mat, Denice och Jennie gör maten. Känner mig lite lat som bara ligger och tar det lungt ska snart ut och se vad dom håller på med, vill ju inte vara för osocial, när dom har bjudit mig hit till Hawaii. Imorgon blir det farmers market
 

Kommentarer

Postat av: beundraren

Publicerad 2012-06-30 18:36:44

bara en sak.. akta dig för hajarna! vem vet vad de kan göra med dig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela