jjgoeswest

sjung om studentens lyckliga dag, 11 juni 2010...

Publicerad 2012-06-08 19:03:02 i The United States Of America

så himla roligt det var imorse när jag loggade in på facebook och se studentbilder överallt, verkligen JÄTTE ROLIGT. Det är ju inte så att man skulle vilja göra om det och ta studenten igen... HATA STUDENTER, och nästa år kommer jag få se det igen, men då kanske jag har kommit över det. Och imorgon eller på söndag kommer alla skriva i sina bloggar hur underbart det var, och byta profilbild på facebook, jag älskar studenten. Okej nu kanske jag är lite, men bara lite, negativ. Egentligen gillar jag studenten, alla är så himla glada. När jag kommer hem ska jag nog kolla i min student mössa och alla prylar man fick runt halsen, det ska jag göra.
Annars, så ska jag hämta Stephen om 1,5 timma. Vi ska äta lunch, sedan ska vi hämta Matt och vi ska åka till Walnut Creek för att se på............................... (hade hoppats att ni hade varit tvungna att skrolla ner, men det här duger) MADAGASKAR 3. Jag älskar att ta hand om barn. Sedan ska vi till simningen. Efter det ska jag packa mina kläder som jag ska ha med mig till Tahoe, och sedan tar jag jeepen och börjar köra upp!! Kommer bli hel festligt. Jag ska nog dunka, celine dion, hahahah. Eller 96.5 på radion. Väldigt bra låtar måste jag säga.
hahah gillar den sista bilden för att jag ser så himla skeptiskt ut. hahah suck på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela