jjgoeswest

nu är allt ett minne blott för er lyckliga studenter...

Publicerad 2012-06-10 01:51:07 i The United States Of America

Gissa vad, idag ligger det uppe massor av bilder från igår, 8 juni, gissa om det gjorde mig glad, asså vad är det med studenter... fast jag måste ju medge att det är väldigt rogivande att sitta och titta på alla bilder, okej jag fullkomligt älskar det. Skickade ett väldigt fint rim/dikt till en väldigt vacker tösabit.
.
på andra sidan atlanten sitter jag, även fast det är din dag. Att ställa klockan på 11:30 svensk tid, gjorde jag inte helt utan strid. Jag låg tyvärr och sov, men jag vet att du svepte i dig alkohol. Tiden är nu inne, den 8 juni kommer föralltid bara att vara ett minne. Hoppas att du kommer komma ihåg, jag vet att det kan vara svårt pga detta festtåg. Regn eller sol spelar ingen roll, för ni har ändå noll koll. Idag är dagen när du får vara full i 15 timmar, det kan vara många som utan detta svimmar.Sväng din lurviga på dansgolvet, drick alkohol i mängder, få hem din mössa smutsig och grann, då vet man att din student var sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela