jjgoeswest

1 mars

Publicerad 2012-03-01 18:21:20 i The United States Of America

227 dagar, blir det idag
Min dröm i Californien blev sann, och det är verkligen en dröm, som snart kommer att ta slut, känns vemodigt, men på något sätt är man ändå klar med allt som har med aupair livet att göra. Jag vill inte ta hand om barn hela livet. I'm done. Förstå mig rätt, jag älskar alla 5 barn, men jag måste göra något annat nu i höst. Lite variation på livet behöver alla. Gud så tradigt skrivet...
Vad händer annars här, jo det regnar och regnar och regnar och regnar och regnar. Det är ju mars och då ska det väl regna antar jag, men jag gillar solen ganska mycket mer. Okej, jätte onödigt att skriva det för vem föredrar inte sol före regn.
Blir en ganska lugn dag idag, Chinese till 5:30 sedan är jag off. För att åka och möta upp Will, Lydia och Elena på TKD. Will ska ha belttest på onsdag nästa vecka. Han ska byta till rött, asså OMG. Jag, Lydia och Elena ska väl sitta och spela spel på Ipadarna. Sedan blir det hem och fixa lite kvällsmat för att sedan få dem i säng, vilket kommer bli svårt svårt svårt svårt idag. Eftersom jag aldrig gör det längre i princip, eller hänger med dem, så Lydia brukar säga att hon behöver kvalitets tid med mig, sötnöt.

Kommentarer

Postat av: enis

Publicerad 2012-03-18 17:31:10

så himla fiiiiin johannis<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela