jjgoeswest

Christe ln, Truckee, Donner Lake, Tahoe, California, USA

Publicerad 2012-03-10 07:39:52 i The United States Of America

japp det är där jag befinner mig just nu, i mitt alldeles egna "harry potter skrymsle". Inte alla som har det så bra, ibland måste man ju lyxa till det också.
Min dag har varit så sjukt varierande. Dagen började med att jag tittar på klockan 7:07, ja jag försov mig. "Springer" upp till övervåningen och Will skrämmer mig så klart. Klickar igång musiken och dansar in till tjejerna. Efter att jag droppat av Lydia och Will, stressar jag iväg med Elena till doktorn, hon fick blåsa lite och sedan åkte vi hem. Jag bjöd henne på en stor slål glass och tv tittande. Som alltid lyckades vi bli arga på varandra, men som alltid är vi sams fort som tusan igen. Vid 14:30 åkte jag med Elena för att plocka upp Stephen, och sedan åkte vi 3 till Del Rey för att hämta Lydia och Will. Sedan åkte vi 5 för att hämta Hannah, och sedan åkte vi 6 för att äta pizza på village. Och sedan åkte vi för att hämta Jennie och Ken, och sedan åkte vi alla upp till Tahoe. Ja det är väl lite en vanligt dag i en aupairs vardagliga liv, antar jag.
Jag gillar Denice bil, väldigt mycket. Det känns som jag har makt när jag åker i den. Jag gillar den helt enkelt. Jag menar härrom veckan skulle hon ha med sig takboxen för att byta lås på den och då stoppade vi bara in den i bilen. HAHAH. Jag gillar den som sagt.
TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR PAKET, DET GJORDE MIG GLADGLADGLADGLAD!



Precis som min kära vän Emelie ALLTID säger, "det blir finare om man är brun", jag instämmer men känner sig fräschare!
ps. gillar bilden längst ner, den framhäver alla fina sidor av mig ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela