jjgoeswest

LÖRDAG

Publicerad 2012-03-19 17:43:33 i The United States Of America

5 Nicklas Lidström
40 Henrik Zetterberg
52 Jonathan Ericsson
55 Niklas Kronwall
93 Johan Franzen
96 Tomas Holmström
.
Där har ni dem, dem fina svenskarna som spelar i Detroit. Tror även att jag har en liten crusch på Henrik "Z" Zetterberg. Men som vi alla vet, är han gift med Robinsson Emma. Så om jag hade haft stora bröst och varit 6 år äldre, deltagit i robinsson 2 gånger och vunnit en av dem, hade jag haft en VÄLDIGT stor chans. Jag hade iallafall, the time of my life. Asså verkligen helt underbart var det! Jag var helt i exstas innan matchen började. Nu förlorade detroit, men det gjorde inte så mycket, för jag fick se alla svenskar vilket var/är guld värt för mig och det här minnet kommer jag alltid bära med mig. THE GREATEST DAY OF MY LIFE!
oh my god, oh my god, oh my god, 3 av 4 är svenskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela