jjgoeswest

mitt internet lever igen, peppar peppar

Publicerad 2012-03-16 03:14:45 i The United States Of America

Himlen har ju varit öppen i 3 dagar nu, men äntligen börjar det avta, peppar peppar. Trivs väl lite för bra just nu, livet leker, på lördag är det hockey asså fy fasen så himla ballt det kommer bli. Ska nog lägga in en bild på pappas favorit, Henrik "Z" Zetterberg. Han håller ju bara i Stanly Cup buklan, men han är nog inte så bra, hehhe.
Vad händer annars, idag blev det pizza hos Kleins till kvällsmat, det var mumsigt. Jag börjar komma dem barnen nära nu med så det är så himla underbart att vara med. Lugna, men ändå väldigt spralliga på sitt sätt! Jag gillar dem verkligen. Imorgon ska jag barta in med dem till Embacardero och sedan åka hem igen, hahah.
Mina julklappar kom hem till Sverige i veckan, jag skulle säga bättre sent än aldrig, men jag tror inte alla håller med om det. Jag ska bli bättre på att skicka, brev, promise. Så mormor, jag ska sätta mig och skriva ett nu, bara för att du är världens bästa!
Om jag får säga det själv, är jag VÄLDIGT tjusig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela