jjgoeswest

Saknar, Saknar inte, SAKNAR INTE

Publicerad 2012-03-22 06:13:47 i The United States Of America

Chooo vänner,
Jag vet inte riktigt om jag tillfredställer er tillräckligt, vad vill ni egentligen höra här på bloggen, jag kan nog fylla tomrumet här ändå, jag menar mitt liv är ju väldigt händelserikt.
Idag hade Stephen bälttest, eller ja boardbreaking, så han knäckte brädan med foten , så  nu har han äntligen sitt vit-svarta bälte. COOOLT. Annars, sa Hannah att man inte får skratta när man gör läxor och att läxan ska vara tråkig att göra, hmmmm det tror jag inte alls på så jag gör självklart motsatsen. GO JOJO! Morgondagen är verkligen superspäckad. heheh. Aja, nu ska jag knoppa in (som pappa alltid säger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela