jjgoeswest

sommarben eller varför inte sommaransikte

Publicerad 2012-03-26 20:01:11 i The United States Of America

barn ska ju ha skrubbsår på sina ben då betyder det att det är sommar, men i ansiktet...
I lördags alltså i förrgår, var det Emelies "GOODBYEPARTY" roligt roligt. Det åts mexicanfood, dracks, dansades! Igår alltså söndag, skypade och sa till m och p "vi ses på fredag" HUR SJUKT ÄR INTE DET? rätt så galet. Jag sov, och sov och sov tills Sanna och Emelie ringer på, vi åkte sedan till WC för aupair möte som Sanna promt ville gå på TACK SANNA! Dagens var att en dysafrikanskt tjej kommer fram till mig och frågar om jag kommer från sydafrika, hon blev väldigt chockad när jag sa att jag kom från Sverige. hahha. Idag blir det jobba länge, för Stephen är lite sjuk, poor little guy. Just det, vika tvätt ska jag också göra det får man inte glömma, för det är en väldigt viktig del i mitt liv. Tycker det är rogivande att sitta och vika tröjor, byxor, lakan och underkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela