jjgoeswest

two flies in on hit så att säga...

Publicerad 2012-03-17 07:52:38 i The United States Of America

The United States of America, är ett fint, vackert och bra land ibland. Idag älskade jag det. Jag och min kompanjon(Emelie), skulle titta bio.
( I Sverige, kan vem som helst gå in på filmstaden right? och bara hänga.. I USA måste man ha en biljett för att komma in i byggnaden.. I Sverige kommer man bara in i salongen om man har biljett.. I USA kan man gå in i vilken salong som helst..I Sverige står det en kontrollant utanför för att kolla biljetten.. I USA finns det oftast ingen kontrollant.. I Sverige har man stolsnummer.. I USA har man inga stolsnummer här är det friplasering)
Till saken, vi började då med att kolla på Lorax för att jag så gärna ville se den, så blame me, Emelie följde mest med som stöd. Efteråt ville vi se 21 jump street, och tro inte att det står en kontrollant och vill kolla biljetterna, jag börjar genast rota igenom alla mina fickor, i hopp om att hitta en biljett som jag inte har köpt, till sist säger han till mig, gå in. Så var både jag och Emelie inne i salongen. När vi väl hittade två bra platser, kände jag att det pirrade i hela kroppen, för att jag gjorde något jag inte borde, fast det var ju ganska oskuldsfullt ändå. Och ja, filmen var överförväntan jag kommer sova gott ikväll, fast jag är lite nervös, för imorgon är det HOCKEY. HOCKEY. HOCKEY. HOCKEY. HOCKEY.


let spongebob be with u/ let the force be with u

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela