jjgoeswest

urr surr, urr surr i en vrå bak spisen häll sitter jag varenda kväll, så varmt det är i stugan så härligt för en fluga!

Publicerad 2012-03-21 04:15:27 i The United States Of America

Hatar flugor och det är en mega stor i mitt rum alltså jag DÖR. Hatar den, och ut vill den inte heller, verkligen INTE! Den flyger runt mitt huvud som i en gloria! Jag kanske är ängel iallafall.
Hannah och Stephen är sjuka så jag har hängt med dem hela dagen idag, vi kollade på Tintin, scooby do och Charlie. Jag lyckades somna när Stephen spelade på min Iphone, skönt! Skön aupair jag är. Ikväll har jag varit med mina nyfunna vänner, Lydia och Elena, dem är världens härligaste vad skulle jag göra utan dem? INGENTING, jag skulle dö! okej dem är inte nyfunna, men dem är helt klart världens härligaste!
.
Mamma och pappa börjar fundera över vad dem ska ta med sig i klädesväg hit, hahahhaha. Jag packade min väska dagen innan jag åkte och jag skulle vara borta i ett år, dem ska vara borta i två veckor! Nervösa, ja det tror jag att dem är!
NATTINATTI

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2013-09-05 19:21:15

Hej!
Kan du hela låten? Urr surr...Jag har sökt den, minns den från skolan men det verkar bara som det är jag som minns den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela