jjgoeswest

toaletten

Publicerad 2012-03-23 03:40:14 i The United States Of America

Var precis på toa, hahah, Emelies vfamilj har en vädligt skön toa. Den är liksom soft. Den går upp lite extra över stjärten hur skönt som helst. Emelie har ingen dörr till sin toa på sitt rum så därför måste jag använda den "coola" toan. BALLT.
Denice syster har en toa, med rumpskölj hur coolt är inte det, tror den även har rumpvärme, känns ju sådär värt. Men så himla ballt.
Kom och tänka på dr mugg. Kan ju säga att jag alltid ville ha en sådan där cool motorcykel som kapten filling hade. Hur ball som helst är den, ska nog sova på saken, så när jag kommer hem till Sverige kanske ni ser mig svisha förbi på en minimotorcykel.
SEE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela