jjgoeswest

på lördag, på lördag, på lördag, på lördag, på lördag

Publicerad 2012-03-24 19:12:21 i The United States Of America

Kära vänner,
Har fått ett sår under ögat, varför händer det här ALLTID mig? VARFÖR?
.
Stephen och Hannah satte sig och kollade tv när vi kom hem från skolan, sedan hade dem tennis respektive TKD. Och när vi kommer hem igen, vem sitter inte i soffan om inte Jennie. Blev off redan vid 4:45. Jag lyckades ta mig en powernap hemma hos Emelie i en timma och sedan var jag fit for fight igen. Blev Sushi och The Hunger Games, typ världens bästa film. Ni vet Orphan Ester, hon är med i The Hunge Games och hon DÖR, one and for all. Det roliga är att applåderer. ÄLSKAR AMERIKANRE (IBLAND) NÄR DEM ÄR PÅ BIO.
Idag är det som sagt Emelies hejdå party kommer bli awesome, eller jag hoppas det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela