jjgoeswest

a new week

Publicerad 2012-03-05 18:11:18 i The United States Of America

JORDBÄVNING, jag har sagt det förrut och jag säger det igen, jag kommer att dö i en jordbävning innan jag åker hem. Jordbävningar är märkliga saker, som man inte riktigt fattar förrens man har varit med om en eller flera, och då menar jag inte någon mesig nere i Skåne, Lukas.
Iallfall, tomrummet på bloggen beror inte på mig utan på mitt internet, det är fruktansvärt segt och ibland fungerar det inte alls. Så vad har jag gjort de senaste dagarna, hmmmm....
Fredag, kollade nog jag och Emelie på film hahah, ja det gjorde vi, vi kollade lite Titanic. Jag lyckades somna som jag alltid gör, tror jag ALDRIG har sett hela titanic filmen för jag somnar allt he time.
Lördag, var jag inne i San Francisco en stund, jag köpte alcatraz biljetter till min mamma och pappa. Hahha så när jag jobbar ska jag sätta dem på "day care". Sedan så jobbade jag så vi var tvugna att stressa hem. Men jag han äntligen se sjölejonen för det har jag inte hunnit med på mina snart 8 månader här. Fina varelser det där. På kvällen åkte jag och Emelie till Oakland. Ja, vi har hittat ett nytt ställe att hänga på.
Söndag, Vacaville. JAg hittade min älskade prafym Lacoste touch of pink alltså den luktar så himla gott att jag dör! Vi tittade även på despan, men vår tredje del var inte med oss för hon skulle jobba, sa hon.
and HAWAII HERE I COME, biljetterna är köpta/bokade och om inget annat händer så sätter jag min fot på Hawaii 28 Juni och åker hem 9 Juli. HELT UNDERBART, CAN'T WAIT. Och efter det är det inte alls lång tid kvar tills jag sätter min fot hemma i Sverige igen, då har jag varit här i 1 helt år. Tiden går fort fort fort fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela