jjgoeswest

Om 2 månader är jag ÄNTLIGEN hemma. SJUKT JOBBIGT!

Publicerad 2012-05-29 20:48:22 i The United States Of America

Will den Stackarn, hade fått en sticka i foten idag, han gick som en jag vet inte vad. Men nu är den ute och han är glad. Och världens gulligaste som vanligt. Och Elena sa igår att hon inte hade haft roligt i Tahoe, för the one (jag) inte var med. Fy satan, varför räknar jag ner?? Igår innan jag skulle somna tänkte jag på det, hahha började gråta. PINSAMT. Solen skiner, och sommaren har åter igen kommit till soliga californien. Och jag dödade en fågel idag, den flög in i min bil så i backspeglarna ser jag fjädrar över allt. R.I.P
titta vilka fina armband jag har fått av Hannah (blå&gula just like sverige) och av Elena (rosa just like kärlek)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela