jjgoeswest

skön helg

Publicerad 2012-05-21 22:06:10 i The United States Of America

Igår skulle jag ha simmat i Sannas pool, ALDRIG MER! massor av barn som gjorde vågor och kastade bollar, så MCC in my heart på den. Har fått mitt schema för sommaren eller någorlunda iallafall, och ja det ser väl lovande ut. Vi ska upp till Tahoe första veckan på sommarlovet och sedan ska jag vara här hemma i Orinda tills vi åker till Hawaii och efter Hawaii ska jag också vara här hemma i Orinda och sedan åker jag hem to Sweden. Aja blir nog bra det här och grejjen är att kidsen får sommarlov om 2,5 vecka! STÖRT STÖRT STÖRT. och Cornelia, Klara, Erica, Fredrik ni tar fan studenten om 17 dagar, viskade en fågel i mitt öra idag. Och juste det är ledig fredag, lördag, söndag och måndag SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela