jjgoeswest

TAHOE

Publicerad 2012-05-12 05:55:15 i The United States Of America

Nu sitter jag här igen i soffan i Tahoe och skriver. För ja ni måste veta vad jag sysslar med. Åkte hemifrån redan kl. 13:00 och kom fram kl. 19:00 asså vad in i helskotta (nej jag svär icke på bloggen). Jag och Denice skulle fixa med båten och det lyckades till sist och vi kommer åka ring och vattenskidor imorgon, that's for sure. Men det vi gick igenom vill jag inte ens tänka på. Kidsen var iallafall hur duktiga som helst, inget klagande, eller lite men ändå inte, okej nu blev det konstigt. Nu har vi grillat marschmellows (uschan vilken stavning) och snart ska jag sussa, ska upp tidigt imorgon, för att fixa med båten. INGEN RAST INGEN RO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela