jjgoeswest

topplistad bloggare: Jojo, hhaaahhaha

Publicerad 2012-05-19 20:29:45 i The United States Of America

Tja Tja Bloggen... long time no see haha... Hatar "bloggare" som skriver så. Jag menar min blogg är så himla mycket bättre. Men det är ju tydligen dom som har mest läsare så,
TJA TJA BLOGGEN!
Sanna hade ett bryt härom dagen om att hon vill hem till Sverige, och när hon får bryt så är det verkligen bryt, inte ens roligt att vara nära henne då. Lite som pms fast värre.
Gillade mitt jobb lite igår, började vid 15:00 och slutade 16:20 SKÖNT! Åt på Cheesecake och kollade på film, what to expect... blablablabla kommer inte ihåg hela film titeln, men bra var den om man jämför med dom andra 2 bottennappen jag och Sanna har gjort. 3 bilder som besrkiver mig ganska så jätte bra!! ENJOY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela