jjgoeswest

12th of may 2012

Publicerad 2012-05-10 18:00:36 i The United States Of America

Jag vet att jag ALLTID skriver om att jag saknar Sverige och att jag räknar ner, blablablablablablabla. Så ska sluta med det för ni vet att jag längtar hem!
Inget nytt, här borta, det är 1,5 månader kvar till HAWAII hur SKÖNT som helst ska det bli! :D Sedan så blir det sushi idag! gottigottgott. I eftermiddag har dom små liven kinesiska, och Stephen har även baseball! BALLT! Nu ska jag ta mig till poolen och simma lite, ända träningen man klarar av i den här värmen, så jag hoppas att jag kommer ihåg hur man gör! Var ju ett tag sedan nu!
mitt mysiga rum hemma i LINKÖPING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela