jjgoeswest

första kortet med photoboothen, ballt

Publicerad 2012-05-25 19:28:16 i The United States Of America


63 dagar kvar tills JAG kommer hem till Linköping
32 dagar kvar till HAWAII
17 dagar kvar i USA efter HAWAII
KLOCKAN 07:00 VARFÖR VAKNAR MAN KLOCKAN 07:00 NÄR MAN ÄR LEDIG??
Lite konstigt att jag räknar ner tror jag många tycker, men jag känner mig väldigt klar med att vara aupair, jag älskar alla 9 här borta så otrligt mycket och som Denice sa härrom dagen, det kommer att bli en gråtfest. Jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt. Jag kanske längtar lite för mycket, för jag vet att jag inte kommer vilja åka hem när jag väl står där på SFO... Har hört att det är jobbigare att åka här ifrån än hit, och jag förstår varför nu. Men Hawaii blir ett härligt avslut, med två toppen familjer och ett år jag aldrig kommer att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela