jjgoeswest

To Johanna Johansson from Emelie Petersson..

Publicerad 2012-05-27 22:16:03 i The United States Of America

Tja Tja!! Nu är det såhär att Johanna ville att jag skulle skriva ett litet (fint) inlägg så jag antar att det bara är att lyda så allt är frid och fröjd mellan oss sen.. Tur att vi har atlanden mellan oss.. annars hade det nog kunnat gå väldigt illa!!

Idag är det ju inte minst sagt morsdag och igår vann Sverige eurovision.. ja det är allt mycket du missar här i kära Sverige, Johanna! Det börjar allt hända lite nu! Du hade nog gjort allt för att vara hemma hos din kära mamma denna dag precis som jag men så bra kan du inte ha det.. absolut inte!! Sommaren har aldrig varit bättre nu när man uppskattar den ännu mer och allt vad som har med Sverige att göra!! Svettiga 30 grader är inte Sverige så vana vid precis men det är ju din vardag, eller har varit i snart 10 månader.. Jag önskar att du också hade fått uppleva den Svenska sommaren, eller ja mer än vad du kommer göra! Men du kommer åka till Hawaii.. vilket är lite svinigt enligt mig men jag är glad för dig skull. Believe me!! 

Men njut nu ut till fyllo av din korta tid som du har kvar i underbara Cali och i din underbara värdfamilj. För tro mig, du kommer längta tillbaka så fort du är hemma i Sverige igen.. det kommer kännas väldigt konstigt! Men vår tid är inte över ännu.. hoppas jag!! Vi får fixa på något sätt så vi kan ses i Sverige, eller ja vi måste ses! Första helgen i augusti, right?? 

Btw, min skånska har kommit tillbaka och är värre än någonsin.. så jag kommer beundra dig om du kommer förstå mig sen. CÅÅÅÅCKA forever på en torrrrrrsdag ♥

Jag tror faktiskt att jag saknar dig och älskar dig.. så kärleksfullt men det förtjänar du! ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela