jjgoeswest

små lätta moln. Ser jag på din himmel, Din himmel som är blå.

Publicerad 2012-05-28 20:53:07 i The United States Of America

Klockan börjar närma sig 12 och jag vaknade precis, så himla skönt! Var länge sedan jag kunde sova så länge. Pappa brukar alltid att man sover så länge som man behöver för det är kroppens sätt att reparera dig. Och det kör jag på.
Vet ni vad jag verkligen verkligen verkligen verkligen ogillar, pubertetsbarn, dom är så himla äckliga. Dom tror att dom är bäst, snyggast och vackrast. DET ÄR NI INTE, OKEJ!
Igår efter att jag, Sanna, Lukas och Anton hade varit och ätit lunch, skrev jag och Sanna en lapp och satte på deras bil ruta. "I'm sorry I accidently drive into your car, here is my number 925-xxx xxxx". Det roligaste är ju att dom gick på det. Hahahhahahhahaha, JAG DÖR. Det gjorde min dag helt, eller inte riktigt, Johanna gick in i den glasdörr igår, det gjorde min dag heltklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela